- Maakt het oppervlak waterafstotend
- Leer wordt gevoed, gehydrateerd en beschermd
- Zorgt voor behoud natuurlijk uiterlijk
- Inhoud: 500ml
De Autoglym Leather Care Balm is een zorgvuldig uitgekiende emulsie die bestaat uit zeep, natuurlijke oliën en polymeren die het oppervlak waterafstotend maken, zodat het leer gevoed, gehydrateerd en beschermd wordt tegen vlekken en vegen.
Regelmatige behandeling zorgt voor behoud van het natuurlijke uiterlijk en de natuurlijke eigenschappen van leer in de auto of op de motor, met daarnaast een gemakkelijkere reiniging en bescherming van het oppervlak.
Leather Care Balm is primair een voeder en beschermer van gereinigd of nieuw leder. Gebruik het bij vervuild leer dan ook na Autoglym Leather Cleaner.
| Product number: | 945107190 |
|---|
At a glance: reviews summarized!
Neutral summary: A leather care balm that nourishes and softens leather without long‑term shine; needs little product and time to absorb (best left overnight). Some users report initial glossy appearance or white residue on porous/dark leather and mixed ease of application.
2 - 3 of 6 reviews
Beoordeling
Dit is puur een voedingsproduct, het leer ziet en voelt soepel - geen glans.
Voldoende
Mijn lederen stoelen behandel ik al een tijdje met dit product. Je moet wel geduld hebben voor het gewenste resultaat. Een nachtje laten intrekken, zonder de auto te gebruiken. Het lijkt te glimmen, waar ik de eerste keer van schrok want persoonlijk houd ik niet van een glimmend dashbord en stoelen, maar na een nachtje ingetrokken te hebben droogt het wat matter op. Het geeft mijn interieur een mooie look! Vooral met kap open.
Beoordeling
Ik gebruik dit al een tijdje maar mijn volgend product wordt toch Gliptone. Op zich is dit een goed product, maakt het leder terug soepel (niet glanzend). Maar dit is een witte emulsie en zeker bij poreus leer geeft dit soms witte vlekjes (zeker op zwart leer zoals het mijne) als je wat teveel gebruikt, smeert zcih soms ook niet zo makkelijk uit. Op zich een 4/5 maar ik geeft door het matige gebruiksgemak toch maar 3/5.
Shared on our socials.